Урок №28

Конспект, Презентація

Тема: Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

Мета: навчальна – навчити надавати команди виконавцю в середовищах програмування;

розвивальна – розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;

виховна – виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатикиСкарбниця знаньGComprisІнформатика. 1-й рік навчання, браузер.

Презентація уроку:

Домашнє завдання: Підручник  проаналізувати §. ст., відповісти на запитання ст.


«Дуже добре, сходіть в один з цих бізнес-центрів Infosys в Бангалорі, але просто заодно пройдіть ще милі три і подивіться на людину, яка живе без туалету і водопроводу … Світ не плоский – і ПК в ієрархії людських потреб навіть немає на перших п’яти ступенях»

Білл Гейтс

Урок 29.