Урок №28
Тема: Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.
Мета: навчальна – навчити надавати команди виконавцю в середовищах програмування;
розвивальна – розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;
виховна – виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання, браузер.
Презентація уроку:
Домашнє завдання: Підручник проаналізувати §. ст., відповісти на запитання ст.
«Дуже добре, сходіть в один з цих бізнес-центрів Infosys в Бангалорі, але просто заодно пройдіть ще милі три і подивіться на людину, яка живе без туалету і водопроводу … Світ не плоский – і ПК в ієрархії людських потреб навіть немає на перших п’яти ступенях»
Білл Гейтс
Урок 27. | Урок 29. |