Урок №30
Тема: Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів.
Мета: навчальна – навчити об’єднувати предмети в групу за певними ознаками, придумувати назву групі; вилучати зайві предмети з групи за ознаками, впізнавати предмети за даними ознаками та обирати з групи;
розвивальна – розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;
виховна – виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання, браузер.
Презентація уроку:
Домашнє завдання: Підручник проаналізувати §. ст., відповісти на запитання ст.
«Давайте розглянемо приклад технології автомобіля без водія. Ідея з’явилася ще в 1990-х. Перший прототип був представлений в 2004 році, десять років тому. Але тільки зараз, через 20 років від появи ідеї, технологія починає виходити на ринок, і більшість з нас все ще не має подібного авто. Іншими словами, процес появи нових технологій займає набагато більше часу, ніж багато хто думає»
Ерік Шмідт
Урок 29. | Урок 31. |