Урок №5
Тема: Як винайшли комп'ютер.
Мета: навчальна – дізнатися, які пристрої для обчислень були винайдені людьми в різні часи; навчити розрізняти найпростіші пристрої для лічби, механічні та електронні машини;
розвивальна – розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;
виховна – виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.
Програмне забезпечення: браузер, підключення до мережі Internet.
Презентація уроку:
Домашнє завдання: Підручник проаналізувати §.5 ст.21-23, відповісти на запитання ст.23
«Він (комп’ютер) виконує дуже прості інструкції – візьми число, додай його до іншого числа, порівняй результат із третім, але він виконує їх зі швидкістю 1 000 000 на секунду. А на швидкості 1 000 000 на секунду результат уже здається – чарами.»
Стів Джобс
Урок 04. | Урок 06. |