Урок №24
Тема: Середовище опису та виконання алгоритмів.
Мета:
- формувати предметні компетентності:
- навчальна: сформувати поняття програми; пригадати середовище опису й виконання алгоритмів Python; формувати вміння використовувати середовище для опису та виконання алгоритмів; сприяти усвідомленню значущості алгоритмів у житті; формувати вміння робити висновки про відповідність результату виконання алгоритму до поставленої задачі;
- розвивальна: розвивати інформаційну культуру учнів;
- виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.
- розвивати ключові компетентності:
- спілкування державною мовою: формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій із використанням відповідної термінології;
- основні компетентності у природничих науках і технологіях: формувати вміння застосовувати логічне, алгоритмічне, структурне та системне мислення для розв’язування життєвих проблемних ситуацій;
- уміння вчитися впродовж життя: формувати вміння організовувати свою діяльність із використанням програмних засобів для планування та структурування роботи;
- соціальна та громадянська компетентності: формувати вміння дотримуватися правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.
Програмне забезпечення: Python, браузер.
Презентація уроку:
Домашнє завдання: Підручник проаналізувати §.19 ст.106-112, відповісти на запитання ст.112
«Програмування сьогодні – це гонка між розробниками програмного забезпечення, які прагнуть побудувати великі і володіючі захистом від дурня програми і Всесвіту, що породжує все більших і якісних дурнів. Поки Всесвіт перемагає»
Річ Кук
Урок 23. | Урок 25. |