Урок №24

Конспект, Презентація

Тема: Середовище опису та виконання алгоритмів.

Мета: 

  • формувати предметні компетентності:
    • навчальна: сформувати поняття програми; пригадати середовище опису й виконання алгоритмів Python; формувати вміння використовувати середовище для опису та виконання алгоритмів; сприяти усвідомленню значущості алгоритмів у житті; формувати вміння робити висновки про відповідність результату виконання алгоритму до поставленої задачі;
    • розвивальна: розвивати інформаційну культуру учнів;
    • виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.
  • розвивати ключові компетентності:
    • спілкування державною мовою: формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій із використанням відповідної термінології;
    • основні компетентності у природничих науках і технологіях: формувати вміння застосовувати логічне, алгоритмічне, структурне та системне мислення для розв’язування життєвих проблемних ситуацій;
    • уміння вчитися впродовж життя: формувати вміння організовувати свою діяльність із використанням програмних засобів для планування та структурування роботи;
    • соціальна та громадянська компетентності: формувати вміння дотримуватися правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.

Програмне забезпечення: Python, браузер.

Презентація уроку:

Домашнє завдання: Підручник  проаналізувати §.19 ст.106-112, відповісти на запитання ст.112


«Програмування сьогодні – це гонка між розробниками програмного забезпечення, які прагнуть побудувати великі і володіючі захистом від дурня програми і Всесвіту, що породжує все більших і якісних дурнів. Поки Всесвіт перемагає»

 Річ Кук

Урок 25.