Урок №19
Тема: Класи та об’єкти в програмуванні.
Мета:
формувати предметні компетентності:
- вміння пояснювати поняття об’єкта у програмуванні, ^наводити приклади властивостей об’єктів та їх значень; пояснювати різницю між поняттями класу та об’єкта;
розвивати ключові компетентності:
- математична компетентність (уміння описувати класи математичних об’єктів, застосовувати знання з теми «Відсотки» для розв’язування задач);
- компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій (уміння визначати предметну галузь, до якої належить об’єкт (процес, явище));
- інформаційно комунікаційна компетентність (знайомство з принципами об’єктно-орієнтованого програмування);
- навчання впродовж життя (розвиток структурного мислення: уміння визначати параметри об’єктів та їх можливі значення, класифікувати явища та об’єкти).
Очікувані результати: учні повинні знати синтаксис опису класу та створення об’єкта як екземпляра класу.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.
Програмне забезпечення: браузер, Python 3.7.
Презентація уроку:
Домашнє завдання: Підручник проаналізувати §.14 ст.95-99, відповісти на запитання ст.98
Урок 18. | Урок 20. |