Урок №25
Тема: Організація діалогу з користувачем.
Мета:
- формувати предметні компетентності:
- озуміння правил створення й використання об’єктів класу Entry для введення/виведення значень величин, уміння пояснювати призначення методів класу Entry; уміння пояснювати схему доступу до вікон повідомлень, синтаксис виклику методів класу messagebox;
- розвивати ключові компетентності:
-
здатність спілкуватися рідною та іноземними мовами (уміння оперувати ключовими словами мови програмування, належно розуміти повідомлення системи);
-
математична компетентність (визначати результати арифметичних виразів);
-
компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій (уміння ведення діалогу «людина — технічна система»);
-
інформаційно-комунікаційна компетентність (розуміння величини як окремого інформаційного об’єкта, принципів зберігання величини, уміння визначати типи даних, необхідних для досягнення поставленої мети);
-
соціальна та громадянська компетентності (дотримання етики створення інформаційного продукту, розуміння поняття «дружнього» інтерфейсу);
-
навчання впродовж життя (уміння творчо мислити, самостійно планувати свої дії, прогнозувати можливі варіанти вирішення завдань, реалізовувати способи діяльності).
-
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.
Програмне забезпечення: браузер, Python 3.7.
Презентація уроку:
Домашнє завдання: Підручник проаналізувати §.19 ст.119-124, виконати завдання ст.123
Урок 24. | Урок 26. |