Урок №31
Тема: Розв’язування задач методом поділу на підзадачі.
Мета:
- формувати предметні компетентності:
- вміння розкладати задачу на підзадачі та розв’язувати їх (здійснювати декомпозицію задачі; уміння пояснювати поняття підпрограми (функції); уміння описувати й викликати функції;
- розвивати ключові компетентності:
- математична компетентність (уміння застосовувати математичні методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності);
- компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій (розуміння виробничого процесу як послідовності технологічних операцій);
- інформаційно-комунікаційна компетентність (уміння орієнтуватися в структурі програми з підпрограмами);
- навчання впродовж життя (розвиток алгоритмічного мислення: вміння визначати послідовність дій, які необхідно виконати для розв’язування певної задачі; обирати оптимальний алгоритм).
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.
Програмне забезпечення: браузер, Python 3.7.
Презентація уроку:
Домашнє завдання: Підручник проаналізувати §.23 ст.144-148, відповісти на запитання ст.147
Урок 30. | Урок 32. |